مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-05سياسي

آتش ظلم دامن مدعیان حقوق بشر را گرفته است/ صدای خرد شدن دولت آمریکا را می شنویم


آتش ظلم، ستم و تجاوز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دامن مدعیان حقوق بشر را گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر در مسجد امام حسین (ع) این شهر اظهار داشت: امروز با تظاهرات و اعتراض های مردم آمریکا علیه نژاد پرستی، صدای خرد شدن استخوان های دولت سراپا ظلم و ستم ایالات متحده را با گوش خود داریم می شنویم.

وی افزود: تظاهرات مردم آمریکا بیانگر این است که دوران بردگی مدرن به پایان رسیده و آتش ظلم های استکبار جهانی در یمن، عراق، فلسطین، سوریه، افغانستان و سایر نقاط دود آن به چشم خود آمریکا می رود که این همان اعتقاد و آینده نگری امام راحل را می رساند که آنها خود ناقض حقوق بشر هستند.

امام جمعه پلدختر به سخن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در مورد ترامپ اشاره کرد و گفت: سردار دلها شهید قهرمان دنیا و سپاه اسلام خطاب به ترامپ گفت؛ ترامپ قمار باز، و به زودی این قمارباز از دست مردم آمریکا سیلی خواهد خورد و ما از مردم آمریکا حمایت و از بی کفایتی و بی لیاقتی دولت ایالات متحده آمریکا ابراز انزجار می کنیم.

وی افزود: امام راحل برای تحول آمده بود و تحول خواهی و تحول آفرینی که مقام معظم رهبری به زیبایی آن را تشریح فرمودند باید برای شرایط فعلی و آینده کشور از آن درس آموخت و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش ظلم دامن مدعیان حقوق بشر را گرفته است/ صدای خرد شدن دولت آمریکا را می شنویم

آتش ظلم دامن مدعیان حقوق بشر را گرفته است/ صدای خرد شدن دولت آمریکا را می شنویم