مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-05اجتماعي

اقتصاد محیط زیست و گام برداشتن در مسیر تولید پایدار


مدیر کل محیط زیست بوشهر در پیامی به مناسبت روز جهانی محیط زیست نوشت: امیدواریم در سال جهش تولید مفهوم نوین توسعه پایدار توسط ارگان های متولی محقق شده و برای پیاده سازی مفهوم اقتصاد محیط زیست در مسیر تولید پایدار تلاش شود.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل محیط زیست بوشهر در پیامی به مناسبت روز جهانی محیط زیست نوشت: امیدواریم در سال جهش تولید مفهوم نوین توسعه پایدار توسط ارگان های متولی محقق شده و برای پیاده سازی مفهوم اقتصاد محیط زیست در مسیر تولید پایدار تلاش شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به مناسبت روز جهانی محیط زیست پیامی منتشر کرد.

فرهاد قلی نژاد در این پیام ضمن گرامیداشت روز جهانی محیط زیست عنوان کرده است: پنج ژوئن روزی است که سران کشورها در سال 1972 در استکهلم گرد هم آمده و در کنفرانس انسان و محیط زیست بر حفاظت از محیط زیست تاکید کردند، کنفرانس استکهلم اولین کنفرانس و یا اولین کنوانسیون زیست محیطی بین المللی نبود بلکه اهمیت این روز و این کنفرانس این بود که سران کشورها به باوری مشترک رسیده بودند که محیط زیست در خطر است و باید چاره ای اندیشید و انسان نیز محور حفاظت از محیط زیست محسوب می شود.

بنابراین روز جهانی محیط زیست گرامیداشت باور مشترک در خصوص اهمیت محیط زیست و حفاظت از آن است و یادآوری کننده این که محیط زیست متعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد محیط زیست و گام برداشتن در مسیر تولید پایدار

اقتصاد محیط زیست و گام برداشتن در مسیر تولید پایدار