مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 02:152020-06-05فرهنگي

پرتره نصرالله مدقالچی چگونه مستند شد؟/ حمایت اندک سیما از مستندها


کارگردان مستند «امپراطوری یک صدا» از تولید این اثر با محوریت مرور کارنامه حرفه ای نصرالله مدقالچی از پیشکسوتان عرصه صداپیشگی و دوبله خبر داد.

- کارگردان مستند امپراطوری یک صدا از تولید این اثر با محوریت مرور کارنامه حرفه ای نصرالله مدقالچی از پیشکسوتان عرصه صداپیشگی و دوبله خبر داد.

حسین رحمتی مستندساز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت مستند امپراطوری یک صدا با محوریت زندگی نصرالله مدقالچی بیان کرد: من حدود 20 سال است کار مستند می کنم و در کارنامه حرفه ای خود، بیش از 6 یا 7 اثر مستند دارم که نریشن متن های آن ها را نصرالله مدقالچی گوینده مطرح گفته و در آن ها هنرنمایی کرده است.

وی اضافه کرد: آشیانه در راه ، چمر و چوپی ، صدای آب ، مهاجر آبی ، کنتراست و هوای تازه از جمله آثاری هستند که من این افتخار نصیبم شد که آقای مدقالچی گویندگی آن ها را بر عهده بگیرد.

بنابراین از آنجایی که به او و روحیات و نوع زندگی اش آشنا شده بودم علاقمند شدم مستندی هم از وی بسازم مثل خیلی از مستندسازان که دوست دارند در کارنامه خود تجربه ای را به صورت پرتره از استادان حوزه هنر داشته باشند و من هم دوست داشتم این اتفاق رخ دهد.

رحمتی با اشاره به امتناع اولیه مدقالچی اظهار کرد: من حدود 9 سال پیش درخواستم را در این زمینه با این استاد دوبله مطرح کردم ولی آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتره نصرالله مدقالچی چگونه مستند شد؟/ حمایت اندک سیما از مستندها

پرتره نصرالله مدقالچی چگونه مستند شد؟/ حمایت اندک سیما از مستندها