مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 02:452020-06-05سياسي

پروژه مدیریت چرا در مراتع ییلاقی گلستان آغاز شد


رییس اداره امور مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزاری استان گلستان از شروع اجرای پروژه مدیریت چرا در مراتع ییلاقی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تاجقلی فرهنگ دوست اظهارکرد: مدیریت چرا و کنترل دام به عنوان اقدام حفاظتی مهم در ایجاد تعادل دام و مرتع مطرح بوده و یکی از سیاست های راهبردی سازمان جنگل ها به شمار می رود.

فرهنگ دوست افزود: با هدف حفظ پوشش گیاهی و منابع پایه آب و خاک و فراهم شدن بستری مناسب برای تجدید حیات گیاهان مرتعی و جلوگیری از تخریب و ارتقای اکوسیستم عرصه های طبیعی اجرای پروژه مدیریت چرا، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که طی سال های اخیر در استان به جدیت دنبال و اجرا می شود.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل چرا در مراتع ییلاقی از همه دامداران و بهره برداران درخواست می شود از ورود زود هنگام احشام و دام و همچنین دام مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده در پروانه چرا تمدید شده یا مندرج در طرح ها مرتعداری، به این مراتع خودداری کنند.

فرهنگ دوست تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قوانین مربوطه به چرای دام در مراتع با متخلفان طبق مقررات مربوط به چرای دام در مراتع رفتار خواهد شد و با معرفی قضایی پروانه بهره برداران ابطال و از درجه اعتبار ساقط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مدیریت چرا در مراتع ییلاقی گلستان آغاز شد

پروژه مدیریت چرا در مراتع ییلاقی گلستان آغاز شد