مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-05اقتصادي

پروژه آبرسانی به عشایر در شهرستان کوهرنگ کلنگ زنی شد


مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی پروژه آبرسانی به عشایر در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی پروژه آبرسانی به عشایر در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

یحیی حسین پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص کلنگ زنی پروژه آبرسانی به عشایر چهارمحال و بختیاری در منطقه بازفت (جیرون لم لمی) شهرستان کوهرنگ ، اظهار کرد: در این پروژه حدود 158 خانوار عشایری از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری افرود: برای اجرای این پروژه حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده است و پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه این پروژه به پایان برسد.

وی با بیان اینکه طول مسیر لوله کشی پروژه آبرسانی حدود 18 کیلومتر است، خاطرنشان کرد: حدود 8 پروژه آبرسانی برای عشایر چهارمحال و بختیاری تعریف شده است که با اجرای این پروژه ها 700 خانوار عشایری از نعمت آب سالم برخوردار می شود و در برخی از نقاط آبرسانی سیار قطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به عشایر در شهرستان کوهرنگ کلنگ زنی شد

پروژه آبرسانی به عشایر در شهرستان کوهرنگ کلنگ زنی شد