مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-05سياسي

ارسال بیش از 230 اثر به دبیرخانه جشنواره سیمرغ های سپیدبال


رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از ارسال بیش از 230 اثر به دبیرخانه جشنواره سیمرغ های سپیدبال خبر داد.

- محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپیدبال اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت اطلاع رسانی و انعکاس مطالب مربوط به کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تبیین فداکاری ها و جان فشانی های کارکنان درمانی استان قزوین از دیگر اهداف این جشنواره بود اضافه کرد: قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در شرایط شیوع ویروس کرونا و نمایش اقدامات صورت گرفته در حوزه رزمایش کمک مومنانه از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می آمد.

کشاورز عنوان کرد: در این جشنواره 76 خبرنگار استان قزوین 236 اثر خود را درقالب های از پیش اعلام شده برای دبیرخانه حشنواره در سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کردند.

وی افزود: 50 اثر در قالب خبر، 24 اثر در قالب یادداشت و مقاله، 66 اثر در قالب گزارش، 53 کلیپ خبری، 25 عکس خبری، 2 اینفو گرافی و 16 اثر در قالب های متفرقه به دبیرخانه ارسال شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: کرونا و امیدبخشی به جامعه با 46 اثر و کرونا و آگاهی بخشی به جامعه با 42 اثر بیشترین حجم از محورهای جشنواره را شامل می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 230 اثر به دبیرخانه جشنواره سیمرغ های سپیدبال

ارسال بیش از 230 اثر به دبیرخانه جشنواره سیمرغ های سپیدبال