مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-06اقتصادي

سازمان صمت چهارمحال و بختیاری درخصوص احتکار خودرو هشدار داد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مالکان و مسؤولان انبار ها و پارکینگ های عمومی و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو در صورت هر گونه مشارکت در خصوص احتکار و دپوی خودرو شریک جرم محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مالکان و مسؤولان انبار ها و پارکینگ های عمومی و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو در صورت هر گونه مشارکت در خصوص احتکار و دپوی خودرو شریک جرم محسوب می شوند.

وی با تاکید بر اینکه پارکینگ داران هم باید از پذیرش خودرو های بدون پلاک خودداری کنند، افزود: 40 گروه بازرسی صمت استان درصورت مشاهده خودرو های بدون پلاک در این مکان ها، خودرو های موجود را به عنوان دپو و احتکار تلقی می کنند و مسؤولان و مالکان پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

رستمی عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده دپوی خودروی صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و 135 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان صمت چهارمحال و بختیاری درخصوص احتکار خودرو هشدار داد

سازمان صمت چهارمحال و بختیاری درخصوص احتکار خودرو هشدار داد