مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:302020-06-06اقتصادي

مجلس یازدهم حد و مرز «دیپلماسی لبخند» را تعیین می کند


در سیاست همانند مشکلات اقتصادی با «دیپلماسی لبخند» به دشمن، دچار نوساناتی شده ایم به همین جهت ضرورت دارد مجلس انقلابی و جهادی یازدهم به هردو مورد رسیدگی کند.

- نایب رییس اول مجلس گفت: در سیاست همانند مشکلات اقتصادی با دیپلماسی لبخند به دشمن، دچار نوساناتی شده ایم به همین جهت ضرورت دارد مجلس انقلابی و جهادی یازدهم به هردو مورد رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی به اظهارات محمدجواد ظریف درباره پیام ترامپ واکنش نشان داد و نوشت: در این ایام که اقتصادمان با سوء مدیریت، دستخوش نوسانات دلار شده در سیاست نیز همانند مشکلات اقتصادی با دیپلماسی لبخند به دشمن، دچار نوساناتی شده ایم که دورنمای ثابت و قابل اطمینانی برای برآورد هزینه از عزت و آبروی نظام مقتدر جمهوری اسلامی وجود ندارد.

وی در یادداشت خود آورده است: ضرورت دارد مجلس انقلابی و جهادی یازدهم به هر دو مورد رسیدگی و آن را قانونمند و با توجه به آیات قرآن کریم و رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و با لحاظ موقعیت برتر و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ضعف روز افزون آمریکای جنایتکار، حد و مرز دیپلماسی لبخند را هم تعیین کند تا در دقیقه نود شاهد گل به خودی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم حد و مرز «دیپلماسی لبخند» را تعیین می کند

مجلس یازدهم حد و مرز «دیپلماسی لبخند» را تعیین می کند