مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-06اجتماعي

ساخت پارک صلح و دوستی ایران و عراق به کجا رسید؟


مدیرکل حفظت محیط زیست استان ایلام درباره پارک صلح و دوستی در منطقه حفاظت شده «کولگ» تصریح کرد: تاسیس این پارک در در تفاهم نامه ای بین استانداران وقت ایلام و واسط مورد موافقت قرار گرفت و و کارهای فنی آن در ایلام هم انجام و طرح آن تدوین شد که متاسفانه بحث .

- ایسنا/ایلام مدیرکل حفظت محیط زیست استان ایلام درباره پارک صلح و دوستی در منطقه حفاظت شده کولگ تصریح کرد: تاسیس این پارک در در تفاهم نامه ای بین استانداران وقت ایلام و واسط مورد موافقت قرار گرفت و و کارهای فنی آن در ایلام هم انجام و طرح آن تدوین شد که متاسفانه بحث داعش پیش آمد و متوقف شد و امیدواریم با ثبات بوجود آمده در عراق شاهد عملیاتی شدن این پارک باشیم.

مهندس غلامرضا ابدالی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست بدون حضور رسانه ها امکان پذیر نیست و تنها با کمک رسانه ها می توان این رسالت بزرگ را به انجام رساند چون رسانه ها با ارتقاء سطح دانش و آگاهی های مردم برای محیط زیست کار می کنند و به مدد رسانه ها است که تک تک افراد جامعه می توانند محیطبان شوند.

وی با بیان اینکه هفته محیط زیست در واقع برای نشان دادن اهمیت شیشه عمر تک تک افراد جامعه است و پاسداشت این ایام پاسداشت زندگی مردم است، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا همه برنامه ها به شکل مجازی و نشست ها نیز به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پارک صلح و دوستی ایران و عراق به کجا رسید؟

ساخت پارک صلح و دوستی ایران و عراق به کجا رسید؟