مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-06اجتماعي

ریحانه سبز دوست محیط زیست


مدیرعامل شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه مشیز از آغاز پخش پادکست های آموزش صیانت از محیط زیست،توسط مجموعه مدارس سبز ریحانه خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه مشیز از آغاز پخش پادکست های آموزش صیانت از محیط زیست،توسط مجموعه مدارس سبز ریحانه خبر داد.

آرش محمدی در تشریح جزییات این خبر گفت: از آن جایی که مجموعه مدارس ریحانه از حامیان محیط زیست محسوب می شوند، لذا برای تحقق این مهم، دپارتمان فرهنگی آموزشی شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه به مناسبت آغاز هفته محیط زیست ضبط و ارائه پادکست های ریحانه سبز با مضامین زیست محیطی را آغاز نموده و از تاریخ 17خرداد ماه 99 این پادکست ها در کانال های مربوط به دانش آموزان و اولیای مجموعه مدارس ریحانه٬ بارگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مخاطب این پادکست ها حدود 3000 نفر عوامل، پرسنل، دانش آموزان و اولیا ریحانه به صورت مستقیم و حدود ده هزار نفر بصورت غیر مستقیم می باشند، از تاثیر این پادکست ها بر جمعیت آماری کثیری از همشهریان خبر داد.

مدیرعامل شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه مشیز خاطر نشان کرد: مجموعه مدارس ریحانه با انتخاب شعار ریحانه سبز ارزش زیادی برای زمین و زیست گاه آدمی قائل بوده، در این راستا فعالیت های زیادی را در برنامه های آتی خود درنظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریحانه سبز دوست محیط زیست

ریحانه سبز دوست محیط زیست