مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-06سياسي

گرفتن حق آبه لرستان مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان است


نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 12 درصد روان آب کشور به لرستان اختصاص دارد، اظهار کرد: گرفتن حق آبه لرستان مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 12 درصد روان آب کشور به لرستان اختصاص دارد، اظهار کرد: گرفتن حق آبه لرستان مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان است.

مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: به دلیل اینکه لرستان طی سالیان سال نتوانسته از ظرفیت آبی که دارد بهره ببرد، بخش زیادی از زمین های کشاورزی استان به صورت دیم هستند و این در حالی است که کشاورزی می تواند وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد و با رونق کشاورزی، درآمد مردم بهتر شود.

وی اضافه کرد: همچنین به واسطه نبودن سیل بند و سدهای مناسب در استان، هرساله شاهد خسارات زیادی از سیلاب های بالادستی به لرستان هستیم و باید برای جبران خسارت ها به سازمان برنامه وبودجه التماس کنیم و بعد از کلی دوندگی اگر هم اعتباری داده شود، در نهایت در مرحله تخصیص با مشکلات عدیده ای مواجه شویم.

نیاز به وجود منبع آب شرب پایدار در شهرستان ها‏ نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ‏یادآور شد: مشکل بعدی استان درزمینهٔ آب این است که منبع شرب پایدار و اصلی در شهرستان ها نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتن حق آبه لرستان مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان است

گرفتن حق آبه لرستان مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان است