مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-06اجتماعي

ارائه 600 ساعت خدمات مشاور ه ای در مدارس مجازی با نیازهای ویژه کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از ارائه بیش از 600 ساعت ساعت خدمات مشاوره ای در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس و دور بودن دانش آموزان از فضای آموزشی، خدمات مشاوره ای و روانشناختی صدای مشاور با رویکرد مدرسه محوری و به منظور ایجاد آرامش، کاهش اضطراب و مدیریت بحران در مداس و مراکز مجازی با نیاز ویژه استان و یا از طریق تماس تلفنی ارائه شد.

وی با تأکید بر اهمیت استمرار و تداوم جریان تربیت، برنامه های پرورشی، فرهنگی و مشاوره ای در مدارس مجازی افزود: به صورت روزانه و هدفمند محتواهای تربیتی و پیام های مشاوره ای برای یک هزار و 378 نفر از دانش آموزان با نیاز ویژه دختر و پسر دوره های تحصیلی پیش دبستان، دبستان، متوسطه دوره اول و دوره دوم از طریق فضای مجازی و یا تماس تلفنی با والدین و دانش آموزان ارسال شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان اظهار داشت: فرآیند تربیت همیشگی است و مشاوران در مدارس مجازی پیام ها و کلیپ های تربیتی را با محوریت حفظ و ارتقای بهداشت روانی، خودمراقبتی در اماکن عمومی، مهارت ماندن در منزل، ارائه خدمات مشاوره تحصیلی- تربیتی، آموزش آمادگی های (روانی – اجتماعی)، پیشگیری از مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 600 ساعت خدمات مشاور ه ای در مدارس مجازی با نیازهای ویژه کردستان

ارائه 600 ساعت خدمات مشاور ه ای در مدارس مجازی با نیازهای ویژه کردستان