مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-06حوادث

پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی برای کرج سرنوشت ساز است


شهردار کرج با اشاره به اینکه تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دارد، افزود: مرحله سوم اتوبوس های جدید تا 15 روز دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می شوند.

- ایسنا/البرز شهردار کرج با اشاره به اینکه تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دارد، افزود: مرحله سوم اتوبوس های جدید تا 15 روز دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می شوند.

علی کمالی زاده روز شنبه 17 خرداد در مراسم رونمایی از 9 خودروی جدید آتش نشانی اظهار کرد: با اضافه شدن این خودروها ناوگان آتش نشانی کرج به استانداردها نزدیک تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه رسالت سازمان آتش نشانی ایجاد بستر ایمن برای شهر است، گفت: علی رغم اینکه طی سال های گذشته تغییرات محسوسی در تعداد نیروها و تجهیزات سازمان آتش نشانی کرج اتفاق افتاده ولی هنوز تا رسیدن به استانداردهای تعیین شده فاصله زیادی داریم.

شهردار کرج اضافه کرد: سال گذشته سه ایستگاه آتش نشانی به کرج اضافه شد و تا دو ماه آینده نیز دو ایستگاه دیگر اضافه می شود.

کمالی زاده توضیح داد: امید است از سوی مسئولان استان حمایت های لازم برای خرید تجهیزات بیشتر و رفع مشکلات مربوط به این حوزه ها صورت گیرد تا شهری آرام، پایدار و با تاب آوری بیشتر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی برای کرج سرنوشت ساز است

پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی برای کرج سرنوشت ساز است