مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-06ورزشي

هیئت کشتی مازندران در انتظار متولی!


بعد از پایان نام نویسی، اشخاص زیادی برای کسب کرسی ریاست هیأت کشتی مازندران نام نویسی کردند، حمید محمدنژاد، بهنام طیبی، محسن بابایی، عسکری محمدیان، - شهرام جعفری، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، مجتبی ابراهیمی، عمران زارع، سید جواد هاشمیان و فرامرز نقیبی یازده نفری بودند که امید دارند با حضور در راس کشتی مازندران تحولات بزرگی را برای این هیات بزرگ رقم بزنند.

این روزها اکثر بازنشسته های دستگاه ورزش به قانون منع به کارگیری بازنشسته ها برخوردند و حالا دیگر بازنشسته ها جایی در هیأت های ورزشی ندارند.

این قانون این روزها یقه دو هیأت بزرگ ورزش مازندران که سال ها و حتی بیش از دو دهه با یک سیتم مدیریتی کار می کردند را گرفته و تحت الشعاع خود قرار داده است.

بعد از کنار رفتن عادل عالیشان که آن زمان معاونت اداره کل ورزش و جوانان را برعهده داشت با پیشنهاد مدیرکل و حکم رییس فدراسیون بعنوان سرپرست هیات کشتی مازندران معرفی شد.

عالیشان تغییراتی را نیز در این هیات ایجاد کرد و بعد از برگزاری مجمع رای دهندگان و مشخص شدن اشخاص رای دهنده از سمت خود استعفا داد.

عالیشان که پست معاونتش را از طریق مدیرکل دستگاه ورزش از دست رفته دید، با پایان سه ماه سرپرستی تصمیم گرفت دیگر در کشتی هم نباشد و حالا کشتی مازندران بی سرپرست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت کشتی مازندران در انتظار متولی!

هیئت کشتی مازندران در انتظار متولی!