مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-06اقتصادي

شیمی بازار؛ اولین پلتفرم B2B صنایع شیمیایی ایران


شیمی بازار به عنوان اولین پلتفرم B2B صنایع شیمیایی در ایران، این بار با خدماتی متنوع تر، میزبان شرکت های فعال در حوزه صنایع شیمیایی خواهد بود.

- شیمی بازار به عنوان اولین پلتفرم B2B صنایع شیمیایی در ایران، این بار با خدماتی متنوع تر، میزبان شرکت های فعال در حوزه صنایع شیمیایی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شیمی بازار، شرکت های فعال در حوزه صنایع شیمیایی می توانند با استفاده از خدمات شیمی بازار برای فروش آگاهانه و بی واسطه محصولات تولیدی خود اقدام کرده و خریداران هم می توانند خریدی امن و با کیفیت را از تامین کنندگان، بدون واسطه تجربه کنند.

شیمی بازار که بزرگ ترین بازار آنلاین صنایع شیمیایی شناخته می شود، توانسته ارتباط مستقیم و بی واسطه ای بین خریدار و فروشنده در بازارهای داخلی و بین المللی این صنایع فراهم کند.

این شرکت به عنوان بورس خرید و فروش محصولات شیمیایی به صنایع فعال این فرصت را می دهد تا محصولات خود را به آسانی در معرض نمایش گذاشته و معاملات خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند.

فروش بی واسطه محصولات، تبلیغات آنلاین در وب سایت و شبکه های اجتماعی و درج آگهی های فروش ویژه تنها بخشی از خدمات شیمی بازار به تامین کنندگان و تولیدکنندگان موادشیمیایی در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمی بازار؛ اولین پلتفرم B2B صنایع شیمیایی ایران

شیمی بازار؛ اولین پلتفرم B2B صنایع شیمیایی ایران