مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-06اقتصادي

ظرفیت های قروه برای تحقق جهش تولید بی نظیر است


فرماندار قروه ظرفیت های موجود در شهرستان را برای تحقق جهش تولید بی نظیر دانست و بر استفاده از توان داخلی و فراهم کردن شرایط حضور سرمایه گذار تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین الماسی صبح امروز شنبه در نشست جهش تولید در شهرستان قروه با بیان اینکه تکیه به تولید داخلی اساس جهش تولید است، اظهار داشت: امروزه گرچه تحریم هایی وجود دارد اما همین می تواند فرصتی برای ارتقای توان داخلی و ایجاد رونق تولید باشد.

به گفته وی پتانسیل های بسیاری در شهرستان قروه به ویژه در حوزه معاون وجود دارد که خام فروشی می شوند و باید در این زمینه کارهایی صورت گیرد تا از این معضل خام فروشی رهایی یابد.

الماسی با اشاره به ظرفیت های قروه برای تحقق جهش تولید، افزود: قروه منحصر به فردترین شهر دارای معادن بسیار و راه دسترسی از غرب به شرق است که به ارحتی به سه فرودگاه با کمترین زمان متصل می شود.

وی وجود مراتع بکر در شهرستان و همچنین کوهپایه های آبخیز در منطقه و طبیعت ویژه ای که دارد را در حوزه گردشگری مفید دانست و بر اتصال راه باباگرگر به غارعلیصدر به عنوان عاملی برای اشتغالزایی و درآمد تأکید کرد.

الماسی با بیان اینکه انتقال آب از غرب به شرق استان بسیار مهم است، عنوان کرد: انتقال آب باعث رونق کشاورزی و بهبود وضعیت محصولات کشاورزی و کشت های مختلف می شود لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های قروه برای تحقق جهش تولید بی نظیر است

ظرفیت های قروه برای تحقق جهش تولید بی نظیر است