مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-06اجتماعي

یزد در طرح نجات یوز آسیایی تابع تصمیمات کشوری است


مدیر کل محیط زیست استان یزد با نام بردن از یزد به عنوان یکی از زیستگاه های اصلی یوز آسیایی در کشورمان، عنوان کرد: نجات یوز آسیایی در قالب یک طرح ملی دنبال می شود و استان یزد در این باره تابع تصمیمات کشوری است.

- ایسنا/یزد مدیر کل محیط زیست استان یزد با نام بردن از یزد به عنوان یکی از زیستگاه های اصلی یوز آسیایی در کشورمان، عنوان کرد: نجات یوز آسیایی در قالب یک طرح ملی دنبال می شود و استان یزد در این باره تابع تصمیمات کشوری است.

نیره پورملایی صبح امروز شنبه هفدهم خردادماه در نشست خبری که به همت خانه مطبوعات استان یزد به صورت مجازی برگزار شد، ضمن برشمردن مهمترین آلاینده های زیست محیطی موجود در کشور و به وی‍ژه در استان یزد اعم از مسائل مربوط به بحران کم آبی و توجه نکردن به مصرف آب های تجدید پذیر، فعالیت معادن و استقرار صنایع فاقد استانداردهای زیست محیطی و افزایش آلاینده های شهری، اظهار کرد: با وجود این که همه موافق توسعه و ایجاد اشتغال و کسب و کار در بخش های معدنی هستیم ولی در حال حاضر بهره برداری غیراصولی معادن یکی از مهمترین تهدید های زیست محیطی استان یزد محسوب می شود.

وی به تهدیدات زیست محیطی ناشی از توسعه نامتوازن صنایع در برخی از محورهای مواصلاتی استان نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به همت مسئولان استان در برخی محورها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد در طرح نجات یوز آسیایی تابع تصمیمات کشوری است

یزد در طرح نجات یوز آسیایی تابع تصمیمات کشوری است