مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-06سياسي

اولین تهدید صنعت برق «تهدید سایبری» است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تاب آوری در مکتب انقلابی به معنای فرصت سازی از تهدیدات است، گفت: به نظر من امروز تهدید اول صنعت برق، - تهدید سایبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در اختتامیه نخستین کنفرانس مجازی تاب آوری در صنعت برق که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد به تبیین موضوع پدافند غیرعامل و ارتقای تاب آوری پرداخت و گفت: تاب آوری مقوله ای است که در سطوح فردی، نهادی، اجتماعی، ملی، منطقه ای و جهانی قابل بحث و بررسی است.

وی با بیان اینکه تاب آوری در سطح ملی رابطه مستقیمی با قدرت ملی دارد، افزود: تاب آوری ارتباطی جدی با بازدارندگی دارد و از همین رو است که معتقدیم امکان تحمل ضربه اول از دشمن و داشتن قدرت پاسخ و پشیمان سازی دشمن، مولفه های اصلی بازدارندگی را شکل می دهند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تاب آوری صرفاً در حوزه های فنی و تکنیکی خلاصه نمی شود، تصریح کرد: تاب آوری دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری دارد و غفلت از هر بعد می تواند بعد دیگر و بخشی از قدرت تاب آوری را تضعیف کند.

جلالی ادامه داد: تاب آوری در جامعه ایرانی به دلیل ماهیت انقلابی، دینی، مذهبی و قدمت خود به بخشی از تاریخ این کشور تبدیل و ایستادگی در برابر دشمن در فرهنگ دفاعی ما نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تهدید صنعت برق «تهدید سایبری» است

اولین تهدید صنعت برق «تهدید سایبری» است