مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-06حوادث

نشت آب کولر عامل ریزش سقف یک کارخانه قدیمی در یزد/این حادثه تلفات جانی نداشت


رییس سازمان اورژانس یزد از جراحت هشت نفر در اثر ریزش سقف یک کارخانه قدیمی در این شهر خبر داد و تاکید کرد: سکونت و بهره برداری از بناهای قدیمی و فرسوده نیازمند رعایت برخی اصول به منظور جلوگیری از چنین اتفاقاتی است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان اورژانس یزد از جراحت هشت نفر در اثر ریزش سقف یک کارخانه قدیمی در این شهر خبر داد و تاکید کرد: سکونت و بهره برداری از بناهای قدیمی و فرسوده نیازمند رعایت برخی اصول به منظور جلوگیری از چنین اتفاقاتی است.

دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حادثه ریزش سقف کارخانه درخشان یزد در شب گذشته، اظهار کرد: دیشب حوالی ساعت 22:22 سقف فضای خوابگاهی کارگران در کارخانه درخشان واقع در خیابان چمران شهر یزد دچار ریزش کامل شد و هشت نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وی نشت آب از کولر قرار گرفته روی سقف این خوابگاه را عامل اصلی حادثه اعلام کرد و گفت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام و هشت مصدوم در این رابطه به بیمارستان های شهید رهنمون و شهدای کارگر اعزام شدند که حال یکی از این مصدومین نسبت به سایرین وخیم تر است.

رییس اورژانس یزد رعایت برخی از ضوابط و نکات ایمنی در اماکن قدیمی به ویژه بافت ها فرسوده را در کاهش بروز چنین حوادثی مورد تاکید قرار داد و توصیه کرد: ساکنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت آب کولر عامل ریزش سقف یک کارخانه قدیمی در یزد/این حادثه تلفات جانی نداشت

نشت آب کولر عامل ریزش سقف یک کارخانه قدیمی در یزد/این حادثه تلفات جانی نداشت