مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-06حوادث

دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف 21 فقره سرقت در همدان


شناسایی سارق حرفه ای منزل در همدان، دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف 21 فقره سرقت در همدان و کشف یک هزار و 600 ثوب البسه قاچاق در اسدآباد برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری 2 سارق منزل در این استان خبر داد.

سرهنگ علی اسد بیگی گفت: خانمی به پلیس آگاهی استان همدان مراجعه و عنوان کرد شوهرش که به مواد مخدر اعتیاد داشته و با خودرو در حال مسافرکشی بوده با 2 نفر زن و مرد آشنا می شود که مرد ناشناس خود را از خیّرین معرفی و بیان می کند قصد کمک به شوهرش برای ترک اعتیاد وی را دارد که این 2 نفر به این بهانه به منزل آنها مراجعه کرده اند.

وی افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش گفت متهم حدود 10 روز به همراه همسرش در منزل آنها حضور داشته و در این مدت شوهرش را برای ترک اعتیاد در بیمارستان بستری می کنند و در یک روز که شاکی در منزل حضور نداشته اقدام به سرقت 130 گرم طلا ،4 عدد نگین فیروزه ای، 94 میلیون ریال وجه نقد، ماشین ریش تراش، چمدان پر از لباس های زنانه و مردانه نو، لوازم شخصی، سوییچ یدک خودرو کرده و متواری شده اند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: شاکی هیچ گونه آدرس و مشخصاتی از متهم در اختیار نداشت لذا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته تصویر سارق را شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف 21 فقره سرقت در همدان

دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف 21 فقره سرقت در همدان