مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-06سياسي

انتقال تجربیات مرمت نسخه های خطی به کتابخانه های ملی لبنان


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفتگو با رییس کتابخانه ملی لبنان ضمن تشریح فعالیت حوزه های کتابداری و اسناد، نسبت به تبادل تجربیات و همکاری کتابخانه های ملی دو کشور اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ابتدای صحبت های خود با جلنار عطوی سعد رییس کتابخانه ملی لبنان با بیان این مطلب که در ایام کرونا ارائه خدمات به فرهیختگان عرصه فرهنگ و ادب به صورت آنلاین صورت می گیرد، گفت: در شرایط کنونی که جهان در آن به سر می برد، فعالیت های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران متوقف نشده و دسترسی ها به صورت آنلاین برای همه پژوهشگران چه داخل و چه خارج از کشور میسر است.

وی با اشاره به این مطلب که نسخههای خطی موجود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سایت موجود است، گفت: فهرست کتابها، اسناد، مقالات، پایانامه ها، کتاب های نفیس، روزنامه ها و مجله ها در سایت قابل دسترس است.

جلنار عطوی سعد رییس کتابخانه ملی لبنان در ادامه این نشست با اشاره به تاریخچه تاسیس کتابخانه ملی این کشور گفت: کتابخانه ملی لبنان در سال 1922 زیر نظر وزارت آموزش ملی لبنان تأسیس شد و در حال حاضر نیز زیر نظر وزارت فرهنگ اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تجربیات مرمت نسخه های خطی به کتابخانه های ملی لبنان

انتقال تجربیات مرمت نسخه های خطی به کتابخانه های ملی لبنان