مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-06ورزشي

معرفی برترین قاریان کونگ فوکار قم / 9 مدال قمی ها از مسابقات مجازی کونگ فو


یک عنوان قهرمانی از رقابت های قرآنی بانوان و 9 مدال از پیکارهای مجازی کونگ فو کشور در کرمان نتیجه تلاش و تکاپوی قهرمانان هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم در روزهای مقابله با کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقه قرآنی صوت ویژه کونگ فو کاران کمیته گراتسان استان قم در حالی به پایان رسید که مهدی لطفی وند با کسب رتبه نخست به حکم و مدال طلا دست یافت، علی پورجارزاده حکم و مدال نقره این دوره از رقابت ها را کسب کرد و سهند بوستانی حکم و مدال برنز این دوره را کسب کرد، ضمن اینکه کمیته گراتسان به سایر شرکت کنندگان حکم یادبود داد.

یکی از برنامه های اجرایی هیات کونگ فو استان قم برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران این رشته در مسابقات اوسیما یا هنرهای فردی زیر نظر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایران در رده های سنی جوانان و بزرگسالان بخش آقایان بود، رقابت هایی که به شکل مجازی برنامه ریزی و اجرا می شود.

هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم از جمله هیات های ورزشی بود که در روزهای طولانی مقابله با کرونا پرکار و پویا به فعالیت خود ادامه داد، در یکی از برنامه های این ایام، پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قهرمانی کشور در بخش بانوان به صورت مجازی برگزار شد و قمی ها در آن حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین قاریان کونگ فوکار قم / 9 مدال قمی ها از مسابقات مجازی کونگ فو

معرفی برترین قاریان کونگ فوکار قم / 9 مدال قمی ها از مسابقات مجازی کونگ فو