مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-06حوادث

فوت دختر 13 ساله در آزادراه کرج-قزوین


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در اثر برخورد خودرو پراید با دختر 13 ساله در آزادراه کرج- قزوین عابر پیاده جان خود را از دست داد.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در اثر برخورد خودرو پراید با دختر 13 ساله در آزادراه کرج- قزوین عابر پیاده جان خود را از دست داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده در آزادراه کرج- قزوین، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد به دلیل ورود عابر پیاده به محیط آزادراه یک دستگاه خودرو پراید با این دختر 13 ساله بر خورد کرده و وی به شدت مصدوم شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: حضور عوامل امدادی و انتقال مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق هشتگرد، متاسفانه این فرد در حین انتقال به بیمارستان به دلیل شت صدمات وارده جان خود را ازدست داد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه نقض ماده 4 قوانین راهنمایی و رانندگی و ورود عابر پیاده به منطقه ممنوعه اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت دختر 13 ساله در آزادراه کرج-قزوین

فوت دختر 13 ساله در آزادراه کرج-قزوین