مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-06حوادث

انفجار سیلندر گاز مایع در بازار تاریخی کاشان/یک نفر مصدوم شد


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان از انفجار سیلندر گاز مایع در بازار بزرگ کاشان در صبح امروز با یک مصدوم خبر داد.

- روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حادثه انفجار سیلندر گاز مایع در بازار بزرگ و تاریخی کاشان در یکی از واحدهای صنفی کیف فروشی اتفاق افتاد، اظهار داشت: در این حادثه که در بالابازار کاشان رخ داد به این واحد صنفی خسارت هایی وارد شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر نیز مصدوم شد، ابراز داشت: این فرد از سوی امدادگران مرکز فوریت های پزشکی برای مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

انجام 246 مورد عملیات حریق و حادثه در اردیبهشت ماه گذشته در کاشان مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه گذشته بیش از 246 مورد عملیات حریق و حادثه توسط مأموران آتش نشانی انجام شد، تصریح کرد: از این تعداد 59 مورد عملیات مربوط به آتش سوزی و 187 مورد نیز مربوط به حوادث بود.

وی با بیان اینکه مأموران عملیاتی آتش نشانی در این عملیات ها 48 نفر را در حوادث و حرائق نجات داده اند، خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که هیچ فوتی در این موارد به ثبت نرسیده و تنها 6 نفر مصدوم به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار سیلندر گاز مایع در بازار تاریخی کاشان/یک نفر مصدوم شد

انفجار سیلندر گاز مایع در بازار تاریخی کاشان/یک نفر مصدوم شد