مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-06اقتصادي

پرونده احداث 25 مجتمع بین راهی در محورهای همدان در حال بررسی است


در حال حاضر 14 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای همدان در حال ساخت و پرونده 25 مجتمع نیز در حال استعلام و بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ مصطفی پناهنده گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از سرمایه گذاران در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با کاربری های خاص و متفاوت از جمله فرهنگی، تجاری، زیارتی استقبال می کند.

وی افزود: این اقدام به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به کاربران جاده ای، ایجاد اشتغال و درآمدزایی در محورهای فرعی و روستایی در دستور کار است.

پناهنده ادامه داد: همچنین به منظور تسریع در انجام فرایند صدور موافقت اصولی و اخذ استعلامات لازم توسط سرمایه گذار، مجموعه اقدامات، حمایت ها و تسهیلات دولتی با سود کم نیز در قالب قوانین و مقررات و دستورالعمل ها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با توجه با ارائه امکانات اولیه در شرایط مطلوب نقش بسزایی در رضایت مندی مسافر و همچنین جلوگیری از ترافیک و افزایش ایمنی در سفر دارند.

وی گفت: هم اکنون مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در قالب واحدهای رستوران، واحدهای تعمیرگاهی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، غرف تجاری، جایگاه سوخت مورد نیاز کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده احداث 25 مجتمع بین راهی در محورهای همدان در حال بررسی است

پرونده احداث 25 مجتمع بین راهی در محورهای همدان در حال بررسی است