مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-06اقتصادي

ابلاغ دستورالعمل انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی


وزیر نیرو «دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد فراخوان عمومی» را برای اجرا به شرکت های تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) این وزارتخانه ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو،  دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد فراخوان عمومی از سوی رضا اردکانیان وزیر نیرو برای اجرا در شرکت های مادرتخصصی، ساتبا و موسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی و شرکت­ های تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) پس از تصویب در مجامع عمومی آنها ابلاغ شد.

بنا بر این گزارش، این دستورالعمل با توجه به نقش صنعت آب و برق به عنوان یک صنعت زیربنایی در توسعه کشور و اهمیت عنصر مدیریت در توسعه یافتگی سازمان­ ها و به منظور بهره­ مندی از ظرفیت­ های ارزشمند مدیریتی کشور، شایسته­ گزینی و ایجاد فرصت­ های برابر برای انتخاب افراد توانمند و علاقه ­­مند به ایفای نقش مؤثر در مدیریت صنعت آب و برق تدوین و ابلاغ شده است.

اردکانیان در متن ابلاغیه این دستورالعمل خطاب به شرکت های زیرمجموعه تاکید کرده است: میزان و کیفیت اجرای این دستورالعمل به عنوان یکی از اساسی ­ترین معیارهای ارزیابی سالیانه لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی

ابلاغ دستورالعمل انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی