مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-06سياسي

اعزام نفت کشتی های ایران به ونزوئلا، تهدیدات آمریکا را نقش برآب کرد


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ارسال پنج نفت کش ایران به ونزوئلا بیانگر قدرت کشور ما بود و تهدیدات آمریکا را نقش برآب کرد.

- آیت الله مصطفی علماء در جلسه امروز (17 خرداد) شورای اداری استان کرمانشاه با گرامیداشت سالروز درگذشت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و با بیان اینکه درگذشت ایشان پیام هایی چه در داخل و چه خارج از کشور دارد، افزود: امام چارچوب هایی برای خود داشتند که یکی از مهمترین آنها دفاع از مستضعفین و مظلومین بود که هیچگاه کهنه نخواهد شد و محدود به زمان و مکان نیست.

وی ادامه داد: در دنیا بسیاری از تفکرات و دولت ها دچار تغییر و عقب نشینی شدند، شوری بعد از 70 سال از تفکرات کمونیستی خود دست کشید و امروز شاهد آن هستیم که امریکا هم در حال عقب نشینی است، اما دفاع از فقرا و مستضعفین که دیدگاه امام راحل بود هرگز کهنه نمی شود.

امام جمعه کرمانشاه تحول گرایی را از دیگر ویژگی های بارز امام خمینی(ره) دانست و عنوان کرد: ایشان در عین تحول گرایی که از ابتدای جوانی تا لحظه مرگ با ایشان بود، یک ذره از معیارهای اسلامی و سنت رسول الله عقب نشینی نکردند.

آیت الله علما از قیام 15 خرداد هم یاد کرد که بنا به گفته امام خمینی (ره) یوم الله است و باید یاد آن زنده نگه داشته شود تا فریاد ضعفا و مظلومین را به گوش دنیا برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نفت کشتی های ایران به ونزوئلا، تهدیدات آمریکا را نقش برآب کرد

اعزام نفت کشتی های ایران به ونزوئلا، تهدیدات آمریکا را نقش برآب کرد