موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-06سياسي

نیروی انتظامی پارسیان با هرگونه تجمع و مراسمات عروسی برخورد کند


به مدت یک ماه مراسم و تجمعات در سطح شهرستان ممنوع بوده و با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی با آن برخورد خواهد شد و تبعات آن به عهده خود شخص است.

- پارسیان - فرماندار پارسیان گفت: به مدت یک ماه مراسم و تجمعات در سطح شهرستان ممنوع بوده و با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی با آن برخورد خواهد شد و تبعات آن به عهده خود شخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی رضا پور ظهر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا پارسیان تاکید کرد: هیچکس حق حضور در مناطق گردشگری و تجمع در پارک ها را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به مسئله برگزاری مراسم عروسی و عزا در شهرستان بیان داشت: به مدت یک ماه مراسم و تجمعاتی در سطح شهرستان ممنوع بوده و با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی با آن برخورد خواهد شد و تبعات آن به عهده خود شخص است.

فرماندار پارسیان عنوان کرد: در هیچ جای شهرستان پروژه های عمرانی نباید متوقف شود دوباره باید فعالیت تولیدهای ماسک و دستکش از سر گرفته شود.

وی افزود: از امروز نماینده ویژه از فرمانداری به صورت روزانه از همه ادارات و دستگاه های اجرایی بازدید به عمل خواهد آمد.

رضاپور خواستار استفاده همه پرسنل ادارات از ماسک و دستکش شدند و با کسانی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی پارسیان با هرگونه تجمع و مراسمات عروسی برخورد کند

نیروی انتظامی پارسیان با هرگونه تجمع و مراسمات عروسی برخورد کند