مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-06اقتصادي

زنجان؛ قطب تولید گوشت بوقلمون در کشور


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: استان زنجان با تولید بیش از 10 درصد گوشت بوقلمون یکی از قطب های تولید این گوشت در کشور است.

- ایسنا/زنجان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: استان زنجان با تولید بیش از 10 درصد گوشت بوقلمون یکی از قطب های تولید این گوشت در کشور است.

محمدعلی صادقی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت صنعت پرورش بوقلمون استان زنجان در سال 1398، اظهار کرد: استان زنجان با تولید بیش از 10 درصد گوشت بوقلمون یکی از قطب های تولید این محصول در کشور بوده و در حال حاضر تعداد واحدهای فعال در زمینه پرورش بوقلمون گوشتی، 31 واحد در مجموع ظرفیت 215100 قطعه است.

وی در رابطه با ظرفیت تولید گوشت بوقلمون سالیانه در استان، افزود: در صورت فعال بودن همه ظرفیت استان و احتساب 2 دوره پرورش در سال، استان زنجان قابلیت تولید سالیانه بیش از 4900 تن گوشت بوقلمون را دارد.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته حدود 365 هزار و 138 قطعه جوجه ریزی بوقلمون در استان انجام شد که از این تعداد حدود 3911 تن گوشت بوقلمون تولید شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه نژادهای مورد استفاده عمدتا BUT ، نیکولاس و هیبرید است که بیشتر از واحدهای مادر بوقلمون داخل کشور تأمین می شوند، ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان؛ قطب تولید گوشت بوقلمون در کشور

زنجان؛ قطب تولید گوشت بوقلمون در کشور