مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-06سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 17 خرداد ایسنا


واکنش قالیباف به اظهارات ترامپ در مورد «توافق» با ایران/ تاکیدات رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا/ هیات رییسه مجلس یازدهم از نمای نزدیک/ درخواست مکرون از ایران/ تاثیر اعتراضات اخیر در آمریکا بر سرنوشت «ترامپ» و «بایدن» در انتخابات 2020/ .

- واکنش قالیباف به اظهارات ترامپ در مورد توافق با ایران/ تاکیدات رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا/ هیات رییسه مجلس یازدهم از نمای نزدیک/ درخواست مکرون از ایران/ تاثیر اعتراضات اخیر در آمریکا بر سرنوشت ترامپ و بایدن در انتخابات 2020/ قصاص پدر؟ چرا باید در جوزدگی کیفری قرار بگیریم؟ و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

واکنش قالیباف به اظهارات ترامپ در مورد توافق با ایران به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واکنش رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارنظر رییس جمهوری آمریکا در مورد توافق با ایران در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به توییت اخیر ترامپ در مورد توافق با ایران نوشت: فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به کافران پیشنهاد سازش دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 17 خرداد ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 17 خرداد ایسنا