مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-06حوادث

آتش سوزی های اخیر مراتع در تهران عمدی نبوده است


استاندار تهران با اشاره به عمدی نبودن آتش سوزی های اخیر در تهران و آتش سوزی به سبب اشتعال علف های هرز، از نظارت و اعزام گشت سیار برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی بعداز ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی های اخیر در استان تهران اظهار داشت: بعد از بارندگی های خوبی که در سطح کشور داشتیم عوارض ناشی از آن یعنی رشد علف های هرز در کل کشور را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به شدت گرما، در چند مورد آتش سوزی علف های هرز رخ داده که وجه نظارتی برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی افزایش پیدا می کند و در این زمینه به همه شهرداری ها و گشت های نیروی انتظامی تاکید شده تا نسبت به مراقبت بیشتر و اعزام اکیپ های بازرسی اقدام کنند.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در برخی موارد جزیی دستگیری برخی افراد که به عمد اقدام به آتش سوزی و فیلم گرفتن از صحنه کرده بودند، انجام شده اما در اکثر موارد این آتش سوزی ها ناشی از باقی مانده مواد روغنی و نفتی بوده که با گرمای هوا دچار اشتعال شدند.

محسنی بندپی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم از رها کردن و دور ریختن مواد پلاستیکی در فضای باز خودداری کنند و از سوی دیگر شهرداری و نیروهای انتظامی با هوشیاری و دقت نسبت به تقویت نظارت و اعزام گشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی های اخیر مراتع در تهران عمدی نبوده است

آتش سوزی های اخیر مراتع در تهران عمدی نبوده است