مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-06حوادث

کشف 50 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف 50 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف 50 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان خبر داد.

  سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه تریلی اقدام به جابجایی مواد مخدر می کنند بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، با اشاره به اینکه با تلاش مستمر پلیس، محل دقیق تردد این خودرو در شهرستان نهبندان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: بلافاصله موضوع به پلیس خراسان جنوبی اطلاع داده و اقدامات لازم انجام شد.

مظاهری با بیان اینکه با همکاری پلیس خراسان جنوبی ، خودروی مورد نظر شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی در عملیات مشترک و غافلگیرانه در شهرستان نهبندان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با تاکید بر اینکه در بازرسی از خودروی متهم مقدار 50 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، اظهارکرد: در همین رابطه یک دستگاه تریلی توقیف که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی

کشف 50 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی