مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-06سياسي

نماینده دشتستان: بی آبی تابستان ناشی از بی توجهی به ساخت سد است


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی توجهی به ساخت سد و عدم تکمیل سدهای در دست ساخت استان بوشهر باعث شده تا در زمستان شاهد سیل و در تابستان شاهد بروز بی آبی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان دشتستان، ابراهیم رضایی امروز در جمع اعضای شورا و مسؤولان روستای دهرود دشتستان اظهار داشت: به خاطر شرایط بیماری کرونا نتوانستیم نشست های عمومی را با مردم برگزار کنیم ولی تلاش داریم با حضور در شهرها و روستاها و گفت وگو با اعضای شورا و مسئولان محلی مشکلات و نیازهای مردم را شناسایی و پیگیری کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه آب در دشتستان و به ویژه بخش های ارم و بوشکان بیان کرد: ساخت سد دهرود مطالبه به حق مردم این منطقه است که تاکنون محقق نشده است.

وی تأکید کرد: بی توجهی به ساخت سد و عدم تکمیل سدهای در دست ساخت استان بوشهر باعث شده تا در زمستان شاهد سیل و در تابستان شاهد بروز بی آبی باشیم.

این سد نقش مهمی در بهبود وضعیت کشاورزان، رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهد داشت.

رضایی ادامه داد: وعده ای برای پروژه های عمرانی ازجمله ساخت سد نمی دهم چون در حیطه وظایف و اختیارات نماینده نیست ولی قول می دهم برای تحقق این مسئله وقت و انرژی بگذارم و به طورجدی پیگیری کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دشتستان: بی آبی تابستان ناشی از بی توجهی به ساخت سد است

نماینده دشتستان: بی آبی تابستان ناشی از بی توجهی به ساخت سد است