مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-06حوادث

همکاری 43 گروه مردمی اطفاء حریق منابع طبیعی در استان کرمان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: در سطح استان 43 گروه مردمی داریم که بیش از 600 نفر در قالب این گروه ها در جهت حفاظت از منابع طبیعی و کمک به اطفای حریق همکاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، هادی شهسوارپور در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اظهار داشت: دهبکری جزء مناطق هدف گردشگری کشور است و وجود 26 هزار هکتار اراضی مرتع و جنگل همت و تلاش همه دستگاه ها را در جهت نگهداری مراتع می طلبد.

فرماندار بم با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان بم خاطرنشان کرد: ما همواره شاهد وقوع زلزله،  سیل و طوفان در سطح شهرستان بودیم که باید برای مقابله به موقع با حوادث برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دهبکری یک بخش تازه تاسیس است و مدیریت مستقل در منطقه مستقر شده و ما باید نسبت به استقرار سایر ادارات تلاش کنیم تصریح کرد: متاسفانه در پی غفلت تعدادی از گردشگران حدود 50 هکتار  در روز جمعه و در سه نقطه بخش دهبکری در آتش سوخت و زنگ خطر را برای ما به صدا درآورد.

شهسوارپور عنوان کرد:  در چند ماه گذشته بیشترین بارندگی استان را در دهبکری داشتیم و باید از ظرفیت های استان در جهت پیشگیری از وقوع آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع و همچنین مهار آن استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 43 گروه مردمی اطفاء حریق منابع طبیعی در استان کرمان

همکاری 43 گروه مردمی اطفاء حریق منابع طبیعی در استان کرمان