مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-06سياسي

تاکید بر نقش اثرگذار زیرساخت های روستایی در مدیریت مهاجرت معکوس


استاندار خراسان جنوبی، توجه به روستاها را از برنامه های کلان استان برشمرد و گفت: مدیریت مهاجرت معکوس در استان از برنامه های اساسی تدوین شده است که یکی از بخش های آن، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی، توجه به روستاها را از برنامه های کلان استان برشمرد و گفت: مدیریت مهاجرت معکوس در استان از برنامه های اساسی تدوین شده است که یکی از بخش های آن، تکمیل زیرساخت های روستایی است.

محمد صادق معتمدیان، امروز شنبه 17 خرداد در دیدار با مدیر عامل بنیاد برکت کشور اظهار کرد: از سال گذشته که تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به امضا رسید، اقدامات خوبی صورت گرفته است که از این بابت از مجموعه ستاد و بنیاد برکت سپاسگزاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دولت در شرایط تحریم های ظالمانه با تمام توان و تلاش کشور را اداره می کند، در همین شرایط سخت، اعتبارات قابل توجهی به خراسان جنوبی تزریق شده و تحولات بزرگی در بخش زیرساخت ها رخ داده است.

استاندار خراسان جنوبی، توجه به روستاها را از برنامه های کلان استان برشمرد و افزود: مدیریت مهاجرت معکوس در استان از برنامه های اساسی تدوین شده است که یکی از بخش های آن، تکمیل زیرساخت های روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر نقش اثرگذار زیرساخت های روستایی در مدیریت مهاجرت معکوس

تاکید بر نقش اثرگذار زیرساخت های روستایی در مدیریت مهاجرت معکوس