مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:052020-06-06اقتصادي

چندتکه لباس نوزاد سایز صفر تهیه کنیم؟


خرید لباس نوزاد تقریبا بیشترین زمان را در میان سایر وسایل کودک در هنگام خرید سیسمونی از ما خواهد گرفت چرا که باید بتوانیم درست ترین سایز و نوع را برای نوزاد خود انتخاب و تهیه کنیم.

- ما در این بخش قصد داریم درباره ی چگونگی خرید لباس نوزادی و بهترین انواع آن صحبت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مادران، یکی از اشتباهات اولیه ای که بسیاری از مادران و خانواده ها در هنگام خرید لباس نوزادی انجام می دهند این است که به دلیل شوق بسیار و زیبایی و تنوع لباس ها تعداد بسیار زیادی لباس سایز صفر تهیه می کنند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که نوزاد تازه متولدشده بسیار سریع رشد می کند و بسیاری از لباس هایی که شما خریداری کرده اید غیرقابل استفاده می شوند.

در بسیاری از مواقع اگر تعداد زیادی از این سایز بخرید حتی ممکن است به برخی از آنها نوبت پوشیده شدن نرسد و نوزاد سریعا بزرگ شود به همین دلیل اگر نمی خواهید پول خود را هدر بدهید به این نکته توجه داشته باشید.

لباس نوزادی چندتکه تهیه کنیم یا نه؟ امروزه لباس های نوزادی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند که یکی از این مدل های ست های لباس نوزادی هستند به این صورت که شما برای مثال سرهمی، بلوز و شلوار کودک را به صورت ست در یک سایز خریداری می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندتکه لباس نوزاد سایز صفر تهیه کنیم؟

چندتکه لباس نوزاد سایز صفر تهیه کنیم؟