مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-06اجتماعي

30 واحد صنعتی در قم به سیستم سنجش آلودگی هوا مجهز شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: سال گذشته 30 واحد صنعتی در قم به سیستم سنجش آلودگی هوا مجهز شدند که به صورت مستمر مورد پایش قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا موسوی مشکینی در نشست خبری که ظهر شنبه در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد، به ارتباط تنگاتنگ بین اقتصاد و محیط زیست اشاره و اظهار کرد: اگر به مسائل زیست محیطی اهمیتی داده نشود نه تنها محیط زیست بلکه اقتصاد نیز دچار آسیب جدی خواهد شد و به همین دلیل باید محیط زیست و اقتصاد در کنار یکدیگر دیده شود تا بتوانیم پروژه موفق اقتصادی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر سه ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان قم دایر است که یکی از آنها سال گذشته در ساختمان مدیریت بحران افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به مکان سایر ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در قم، بیان کرد: یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا نیز که از پیشتر در محل پل حجتیه فعالیت داشت و به دلیل مشکلات فنی و مالی کار نمی کرد، وارد چرخه شد؛ هم چنین دیگر ایستگاه نیز نبش 30 متری کیوانفر واقع در خیابان امام خمینی (ره) فعالیت دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی شده است که امسال یک ایستگاه دیگر نیز به شمار ایستگاه های شهر قم اضافه شود و با راه اندازی این ایستگاه داده های سنجش آلودگی هوا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 واحد صنعتی در قم به سیستم سنجش آلودگی هوا مجهز شد

30 واحد صنعتی در قم به سیستم سنجش آلودگی هوا مجهز شد