مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:102020-06-06اقتصادي

سوء مدیریت های کارخانه قند بردسیر رصد و پیگیری می شود


رییس کل دادگستری کرمان از رصد و پی گیری سوء مدیریت های انجام شده در کارخانه قند بردسیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری کرمان، یدالله موحد در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با اشاره به پیگیری قضایی برای پرداخت تمامی بدهی های کارخانه قند بردسیر در سال جاری، گفت: با پیگیری های ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تاکنون مطالبات 566 نفر از کارگران کارخانه قند بردسیر پرداخت شده است.

موحد افزود: مطالبات حدود 215 نفر از کارگران این مجموعه نیز باقی مانده است که با پیگیری های قضایی برای برگزاری مزایده های مورد نیاز، مطالبات این افراد نیز پرداخت می شود.

وی بر تعیین تکلیف بدهی های کارخانه قند بردسیر به سایر دستگاه های دولتی و بانک ها نیز تاکید کرد و ادامه داد: تلاش می شود که سایت این مجموعه به مزایده گذاشته نشود و در صورت امکان در آینده این کارخانه فعال شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر لزوم رصد سو مدیریت ها و نا به سامانی ها که منجر به تضییع حقوق دولت در مجموعه کارخانه قند بردسیر شده است، گفت: با توجه به اینکه بخشی از سهام این کارخانه دولتی است، دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از باب حفظ حقوق بیت المال و برخورد با سو مدیریت ها و نقص های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت های کارخانه قند بردسیر رصد و پیگیری می شود

سوء مدیریت های کارخانه قند بردسیر رصد و پیگیری می شود