مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:152020-06-06اجتماعي

شهرداری تهران بایستی اتوبوس های شهرری را به روزرسانی کند


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به افزایش شاخص آلایندگی در برخی روزها در شهرری گفت: یکی از مطالباتی که از شهرداری تهران داریم بحث برنامه ریزی برای ساماندهی توقف گاه های اتوبوس های شهری در شهرستان ری و به روزرسانی اتوبوسهای شهری برای کاهش آلودگی هوا در ری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز به مناسبت هفته محیط زیست در دیدار با زهره عبادتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری و سیده مریم محمدی کارشناس فداکار این اداره که در حین ماموریت دچار سانحه شده بود، اظهار داشت: محیط زیست از اولویت های هر جامعه ای است که توجه به آن باعث ایجاد توسعه پایدار می شود لذا همه دستگاه ها و نهادها باید در مسیر حفظ محیط زیست برای آیندگان قدم بردارند.

وی با تاکید بر حفظ محیط زیست افزود: ری در گذشته مرکز کشاورزی بوده اما به مرور عمده بارگذاری های صنعتی و تولیدی و شهرک بزرگ انرژی در ری ایجاد شده و همچنین برخی مراکز مثل مرکز پردازش زباله در آراد کوه از سوی تهران به ری تحمیل شده است که همه بخش های شهرستان را به دلیل بحث پسماندسوزی تحت الشعاع قرار می دهد.

  فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص قانون هوای پاک و تولید بنزین باکیفیت و خودکفا شدن در این زمینه گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران بایستی اتوبوس های شهرری را به روزرسانی کند

شهرداری تهران بایستی اتوبوس های شهرری را به روزرسانی کند