مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:452020-06-06بين الملل

دولت وفاق ملی لیبی آتش بس پیشنهادی مصر و ژنرال حفتر را رد کرد


ارتش دولت وفاق ملی لیبی پیشنهاد آتش بس مصر و نیروهای شرق لیبی را ردّ و بر تصرف همه مناطق این کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش وابسته به دولت وفاق ملی لیبی در اولین واکنش به پیشنهاد متارکه جنگ مصر و ژنرال خلیفه حفتر ، فرمانده شبه نظامیان شرق لیبی، گفت که وقت برای تلف کردن ندارد و تصمیم به توقف جنگ را خود می گیرد.

سرتیپ خلبان محمد قنونو ، سخنگوی رسمی ارتش مذکور امروز شنبه در واکنش به کنفرانس مشترک رییس جمهور مصر و ژنرال حفتر در قاهره که طی آن پیشنهاد آتش بس دادند، گفت: ما نبودیم که جنگ [در لیبی] را آغاز کردیم ولی قطعا ما زمان و مکان پایان این جنگ را اعلام خواهیم کرد .

او در واکنش به ابتکار عمل آتش بس از سوی مصر و حفتر را رد کرد و گفت: ما وقت اضافی برای مشاهده یاوه گویی ها جنایت کار جنگی ( خلیفه حفتر) در شبکه های ماهواره ای نداریم .

سخنگوی ارتش دولت وفاق ملی گفت که نیروهای تحت امر این دولت با قدرت و قاطعیت به عملیات تعقیب شبه نظامیان تروریست حفتر ادامه خواهند داد.

عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر و حفتر امروز شنبه به همراه عقیله صالح ، رییس پارلمان شرق لیبی (مستقر در طُبرُق) بعد از دیدار چند ساعته، طی نشستی از توافق طرفین بر طرح ابتکار عمل سیاسی برای توقف درگیری ها در لیبی خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت وفاق ملی لیبی آتش بس پیشنهادی مصر و ژنرال حفتر را رد کرد

دولت وفاق ملی لیبی آتش بس پیشنهادی مصر و ژنرال حفتر را رد کرد