مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 15:102020-06-06سياسي

تولید 6 میلیون ماسک در کشور /8 میلیون بسته حمایتی توزیع می شود


مدیر عامل بنیاد برکت از توزیع 8 میلیون بسته پروتیینی در کشور خبر داد و گفت: با راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک خاورمیانه تا کنون 6 میلیون ماسک تولید کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسین مدنی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رزمایش برکت امام خمینی اظهار کرد: طی سال گذشته دو هزار و 423 پروژه عمرانی در کشور با ظرفیت اشتغال زایی 120 هزار شغل در 29 استان کشور اجرا شد.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه 6 هزار نفر در روستاها از این طرح بهره مند شدند، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت بعد از شیوع کرونا نیز اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور انجام داد.

مدنی با بیان اینکه در وهله اول پیگیر واردات 25 میلیون ماسک در کشور بودیم، ادامه داد: متأسفانه برخی از کشورها در مسیر حمل این کالا جلوی آن را گرفتند و زمینه ای فراهم شد که به سمت تولید ماسک در داخل کشور حرکت کنیم.

راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک خاورمیانه وی با اشاره به تولید 6 میلیون ماسک در کشور افزود: با راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک در خاورمیانه با ظرفیت 4 میلیون ماسک در کشور در تولید ماسک قدم های بسیار خوبی برداشتیم و روزانه تا یک میلیون ماسک تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 6 میلیون ماسک در کشور /8 میلیون بسته حمایتی توزیع می شود

تولید 6 میلیون ماسک در کشور /8 میلیون بسته حمایتی توزیع می شود