مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 02:452020-06-06فرهنگي

3 نمایش جدید در مسیر اجرا/ برداشتی آزاد از هملت ایرانیزه به صحنه می آید


داود اسداللهی، کارگردان تئاتر از آماده سازی سه متن و ارائه آن به سه سالن برای اجرا پس از بازگشایی سالن های نمایش خبر داد.

- داود اسداللهی ، کارگردان تئاتر ضمن بیان این مطلب، در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: من سه نمایشنامه برای اجرا امسال آماده کردم یکی از آنها یک اجرای کودک است که البته اسمش را هنوز قطعی نکردیم و آن را به تالار هنر برای اجرا پیشنهاد دادم.

وی در ادامه افزود: دیگر نمایشنامه ماه منیر است که تصمیم داریم در تماشاخانه سنگلج به اجرا برویم و قبلا درباره آن صحبت کردم یک کار سنتی ایرانی است.

اسداللهی همچنین درباره آخرین متنش نیز گفت: نمایشنامه هملت که البته یک برداشت آزاد از هملت است و ممکن است نامش به هملورث یا هملت و دیگران نیز تغییر کند این هملت نیز ایرانیزه شده است و آن را برای اجرا به تالار حافظ پیشنهاد دادم.

وی در این باره گفت: حال برای اجرای هر یک از این نمایشنامه ها اگر سالنی زودتر به ما ابراز تمایل کند که آن را به صحنه خواهیم برد.

  اسداللهی درباره تیم اجرایی و بازیگرانش گفت: من همیشه هنگام نگارش نمایشنامه به بازیگران آن فکر می کنم البته تیم نمایشی خودمان که قطعا وجود دارند اما ممکن است احتیاج به یک بازیگر خاص برای نقش خاصی داشته باشیم که آن را هم تلاش می کنم از بچه های ورکشاپ هایمان انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نمایش جدید در مسیر اجرا/ برداشتی آزاد از هملت ایرانیزه به صحنه می آید

3 نمایش جدید در مسیر اجرا/ برداشتی آزاد از هملت ایرانیزه به صحنه می آید