مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-06اقتصادي

1825 خبر منفی «ایران اینترنشنال» علیه ایران در 100 روز


شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال پس از گذشت 100 روز از شناسایی اولین نمونه مثبت کرونا در ایران، 1825 خبر منفی علیه کشورمان منتشر کرد که حدود 77درصد اخبار این شبکه را تشکیل می دهد.

- مجله فارس پلاس؛ حمزه ناجیان: کرونا از بین نرفته اما می توان گفت که در ایران چند هفته ای است به مرز کنترل رسیده؛ درست برعکس تصورات و پیش بینی ها و البته تلاش های دشمنان ایران.

ازهمان روزهای اول پیدایش کرونا (COVID 19) احتمالات و فرضیات مختلفی درباره این ویروس منتشر شد که بسیاری از آن ها در این چند ماه تغییر پیدا کرد اما واقعیتی چیزی که در طول این ماه ها تغییر نکرد این بود که اضطراب و استرس و ترس به طور حتم بر سیستم ایمنی و دفاعی بدن اثر می گذارد.

با علم به این موضوع بسیاری از دشمنان، با استفاده از رسانه های شان پروژه هایی را علیه ایران کلید زدند.

این رسانه ها از روزهای اول شایعات بی اعتنایی و پنهان کاری مسئولان را مطرح کردند، سپس القای  بی تدبیری مسئولان و ناتوانی سیستم بهداشتی ایران را به میان کشیدند تا پازل ایران هراسی خود را تکمیل کنند.

  درحالی که ایران عملاً در دو جبهه مقابله با کرونا و جبهه مقابله با تحریم می جنگید، ایران اینترنشنال یکی از رسانه هایی بود که وظیفه اصلی سیاه نمایی علیه مردم ایران و ارزش های دینی را بر عهده داشت؛ سیاستی که اربابان سعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1825 خبر منفی «ایران اینترنشنال» علیه ایران در 100 روز

1825 خبر منفی «ایران اینترنشنال» علیه ایران در 100 روز