مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-07اقتصادي

لزوم اشراف مدیران بر وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی


مدیران دستگاه های اجرایی استان باید از وضعیت طرح های مرتبط با اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اطلاع کامل و اشرافیت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی شامگاه شنبه در نشست بررسی طرح های جهش تولید چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید از وضعیت طرح های مرتبط با اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اطلاع کامل و اشرافیت داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران استان آخرین وضعیت طرح های ملی استانی شده و ملی این استان را اعلام و اطلاع رسانی کنند.

جذب به موقع اعتبارات در دستورکار قرار بگیرد وی اظهار داشت: جذب به موقع اعتبارات ملی و استانی و همچنین تلاش برای جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری در دستورکار مسؤولان دستگاه های اجرایی استان باشد.

عباسی با بیان اینکه مسؤولان ملی برای تخصیص کامل اعتبارات ملی به منظور تسریع در روند توسعه استان آمادگی کامل دارند، افزود: مدیران اجرایی چهارمحال و بختیاری باید از این فرصت طلایی نهایت بهره وری و بهره مندی را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: وضعیت تخصیص اعتبارات ملی و استانی به چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید روند صعودی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اشراف مدیران بر وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی

لزوم اشراف مدیران بر وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی