مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-07سياسي

شناخت مردم برای زندگی در شرایط کرونا ضروری است


فرماندار قروه با بیان اینکه زندگی در شرایط کرونا را باید آموخت، بر عادی شدن وضعیت هشدار داد و خواستار استفاده از ماسک در ادارات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین الماسی شامگاه شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان قروه با بیان اینکه در کنترل ویروس کرونا خوب عمل شد، اظهار داشت: ایران در بحث پزشکی حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در عملکرد کرونا ایران همتراز با آلمان بود اما در کل خرده فرهنگ هایی هستند که با رعایت نکردن موارد غلبه می کنند بر بیماری و همین معضل اصلی است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در ادارات و مکان های عمومی و پرتجمع ضروری است گفت که مردم باید نسبت به این موضوع توجه بسیار داشته باشند و با رعایت هرآنچه زنجیره انتقال بیماری را قطع می کنند احساس مسئولیت کنند.

به گفته الماسی با تغییر روند بیماریابی در حال حاضر وضعیت شناسایی مبتلایان به کرونا به نسبت اوایل شیوع ویروس بهتر شده به طوری که جدای از بیمار به دنبال تست گرفتن از تمامی افرادی که با فرد مبتلا ارتباط داشته اند هم تست گرفته می شود.

وی با اشاره به تعداد نمونه گیری ها، افزود: در طول روز 70 نمونه از افراد مشکوک گرفته می شود و پاسخ نمونه ها هم سریع تر از قبل ارسال می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت مردم برای زندگی در شرایط کرونا ضروری است

شناخت مردم برای زندگی در شرایط کرونا ضروری است