مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-07پزشكي

نظارت های بهداشتی بر تولید پنیر لیقوان صورت می گیرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از ثبت جهانی پنیر لیقوان خبر داد و گفت: نظارت های بهداشتی بر تولید پنیر لیقوان صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر فتحی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص ادعای مطرح شده در برنامه زنده تلویزیونی مبنی بر غیر بهداشتی بودن پنیر لیقوان اظهار داشت: من نیز با دیدن این خبر متعجب شدم و از شما می خواهم موضوع را از طریق معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیز پیگیر باشید چون آنها به طور کامل بر روند تولید این محصول نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه واحدهایی که پنیر لیقوان تولید می کنند همگی دارای مجوز هستند، افزود: تولیدکنندگان پنیر یک اتحادیه تشکیل داده اند و سردخانه نیز دارند و علاوه بر این که کارشناسان ما بر روند تولید این محصول نظارت می کنند، نظارت های بهداشتی نیز برعهده وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: از این واحدها در مرحله اخذ مجوز و در مرحله تمدید مجوز که هر دو سال یک بار صورت می گیرد، از طریق وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو استعلام گرفته می شود و حتی ناظرین معاونت غذا و دارو در آن واحدها مستقر هستند و بر تمامی مراحل تولید و مرحله تحویل به سردخانه نیز نظارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت های بهداشتی بر تولید پنیر لیقوان صورت می گیرد

نظارت های بهداشتی بر تولید پنیر لیقوان صورت می گیرد