مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-07اقتصادي

مهارت افزایی نیاز اصلی شهرستان تنگستان برای ایجاد اشتغال است


فرماندار شهرستان تنگستان مهارت افزایی را اصلی ترین نیاز شهرستان برای ایجاد اشتغال پایدار دانست و همکاری همه بخش ها را با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای برای تحقق این مهم خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور صبح یکشنبه در نشست با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای توانستن است نه دانستن و افزایش مهارت افزایی در شرایط کنونی، بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه بی شک یکی از راه های تولید و ارتقای سطح علمی ارائه آموزش های مهارتی است، تاکید کرد: بهتر است ارائه آموزش های مهارتی در سطح کشور به طور گسترده دیده نشود و بر اساس جغرافیایی و بافت منطقه و نیاز آن بخش تدوین و به گروه های هدف ارائه شود.

رفیعی پور ادامه داد: آموزش های فنی و حرفه ای در تحقق شعار سال تأثیرگذار است و از طرفی موجب راه اندازی جهش تولید در کالای ایرانی می شود و می توان از این فرصت برای رونق تولید و افزایش اشتغال درشهرستان استفاده کرد.

فرماندار شهرستان تنگستان به نقش آموزش های مهارتی در توسعه اشتغال پایدار اشاره کرد و افزود: افراد باید به شکلی آموزش داده شوند که با تکیه بر استعداد، قابلیت و نوآوری خود، علاوه بر خوداشتغالی، بتوانند جذب واحدهای تولیدی استان شوند و با ارتقای کیفی محصولات تولیدی، زمینه افزایش توان رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت افزایی نیاز اصلی شهرستان تنگستان برای ایجاد اشتغال است

مهارت افزایی نیاز اصلی شهرستان تنگستان برای ایجاد اشتغال است