مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-07سياسي

قالیباف: اولویت مجلس یازدهم بررسی مشکلات اقتصادی با تاکید بر معیشت است


رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که یکی از اولویت های مجلس یازدهم بررسی وضعیت اقتصادی با تاکید بر حوزه معیشت و اشتغال خواهد بود.

- رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که یکی از اولویت های مجلس یازدهم بررسی وضعیت اقتصادی با تاکید بر حوزه معیشت و اشتغال خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر عنابستانی نماینده سبزوار درباره گزارشات روسای اتاق های تعاونی، بازرگانی و اصناف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای دکتر شافعی در صحبت هایشان به درستی عواملی برشمردند که باعث کاهش رشد سرمایه گذاری شده و بعد اشاره کردند که مهم ترین موضوع این است که امروز انگیزه لازم در بخش خصوصی برای سرمایه گذاری وجود ندارد بعد گفتند برای این کار پیشنهاد روشنی وجود دارد این که با بخش خصوصی صحبت شود که این اشکال و زخم قدیمی رفع شود.

وی ادامه داد: آقای عبداللهی هم بر موضوع ضعف نظارت بر اجرای قانون اشاره ای داشت، لذا فکر می کنم نکات مطرح شده قابل توجه است.

ما در مجلس یازدهم موضوع بحث اقتصادی با تاکید بر حوزه معیشت و اشتغال را به عنوان یکی از موضوعات مهم دنبال کرده و در اولویت قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اولویت مجلس یازدهم بررسی مشکلات اقتصادی با تاکید بر معیشت است

قالیباف: اولویت مجلس یازدهم بررسی مشکلات اقتصادی با تاکید بر معیشت است