مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-07ورزشي

رییس سابق کمیسیون زنان IWF: هیات اجرایی فعلی صلاحیت تصمیم گیری ندارد


رییس سابق کمیسیون زنان فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: تصمیمات این فدراسیون باید توسط یک گروه مستقل گرفته شود؛ نه هیات اجرایی فعلی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مویرا لاسن رییس سابق کمیسیون زنان فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) که قربانی فساد تقلب در انتخابات تاماش آیان است، می گوید نباید به هیات اجرایی فعلی اعتماد کرد تا هر تصمیم فوری را برای آینده بگیرد.

وی در این باره اظهار داشت: یک گروه کاملاً مستقل باید به اجرای برنامه های IWF از الان تا انتخابات بعدی به خوبی نظارت کند.

این صحبت ها، دیدگاهی مشابه است که در روزهای اخیر توسط تراویس تیگارت مدیر اجرایی آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا و برخی از ورزشکاران هم عنوان شده است.

تیگارت گفت: میزان فساد در وزنه برداری و خودداری بسیاری از اعضای IWF از همکاری با یک گروه بازرسی مستقل به این معنی است که زمان آن رسیده که اکنون وارد عمل شوید و ورزشکاران را در ایجاد و رهبری یک کمیته نظارت مستقل به کار بگیرید.

در بیانیه جهانی ورزشکاران این نگرانی در خصوص عدم همکاری برخی از اعضای هیات اجرایی IWF مطرح شده که در گزارش مک لارن نامی از آنها برده نشده است.

براساس گزارش مک لارن، مویرا لاسن در انتخابات سال 2017 کرسی خود را از دست داد که البته مشخص شد آیان با پرداخت رشوه توانسته رای بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق کمیسیون زنان IWF: هیات اجرایی فعلی صلاحیت تصمیم گیری ندارد

رییس سابق کمیسیون زنان IWF: هیات اجرایی فعلی صلاحیت تصمیم گیری ندارد