مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-07ورزشي

حضور سردار در جودو؛ نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟


استفاده از سردار درخشان در فدراسیون جودو برای کمک به حل تعلیق جودوی ایران اگر در همان ابتدای کار صورت می گرفت شاید می توانست جلوی حواشی حضور سعید ملایی در رقابت های جهانی و حتی تعلیق جودو را بگیرد اما با این وجود باید این اتحاد را به فال نیک گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در انتخابات ریاست فدراسیون جودو که مهر ماه 95 برگزار شد، سردار محمد درخشان رییس کهنه کار فدراسیون جودو با 3 رای بیشتر گوی سبقت را از آرش میراسماعیلی جوان ربود و بار دیگر سکان فدراسیون جودو را در دست گرفت اما در نهایت در آخرین روزهای سال 97 و پس از کناره گیری اجباری بدلیل بازنشستگی، میراسماعیلی در حالیکه رقبای شاخصی نداشت به عنوان رییس فدراسیون جودو انتخاب شد.

با روی کار آمدن میراسماعیلی که اختلافات زیادی نیز با رییس سابق داشت، اندک امید طرفداران درخشان همچون محمد منصوری سرمربی تیم ملی و محمدرضا رودکی مدیر تیم ملی از بین رفت تا جایی که هنوز مجمع انتخاباتی به پایان نرسیده بود که استعفا را به دریافت حکم برکناری ترجیح دادند.

اما این پایان ماجرا نبود.

سعید ملایی تک ستاره جودوی ایران و نفر اول رنکینگ جهان که پس از شکستن طلسم 15 ساله طلای جهانی برای جودو، اینبار امید اول جودوی ایران برای طلسم شکنی در المپیک توکیو بود، ساز مخالفت با میراسماعیلی را با غیبت بدون اطلاع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سردار در جودو؛ نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟

حضور سردار در جودو؛ نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟